Hej då men välkomna till minervino.se

Kära vänner och besökare!
 
Var sak har sin tid. Min blogg Ruskigt Gott startade som ett hobbyprojekt i början på 2016 och klämdes in mellan jobbet och livet i övrigt. Sedn dess har det hänt en del. Och hobbyprojektet är numera en avsevärt större del av mitt liv än det var från början.
 
Numera nytt jobb och med livet i Italien. De få läsarna jag hade i början är nu ersatta med betydligt större antal vilka jag älla uppskattar enormt. Det är en lyx och frihet att kunna ägna sig åt mat, matlagning och inspiraton. Jag är glad och tacksam för er alla som följer mig.
 
Livet på en bloggportal är begränsande. Både tekniskt men också med du kan faktiskt kan göra i form av att utveckla din sida. Nya möjligheter krävde också ett namn som var lite mer fungerande utanför Sveriges gränser. Ruskigt Gott var inget jättebra namn ska jag nog erkänna, men det kom till i all hast och gick sedan inte att ändra på.
 
Detta är inget avsked, bara en flytt. Jag kommer fortsätta laga italiensk mat, bidra med kunskap och inspiration och leva det goda i livet som en riktig italienare. Jag hoppas du vill följa med. Numera finns jag på minervino, en sida som är under uppbyggnad.
 
 
Klicka här! :)
 
Snart är alla recept medflyttatde och sociala kanaler uppdaterade. Och alla nya recept kommer från nu bara finnas där. Ruskigt Gott får leva kvar ett tag till men om ett tag kommer den släckas ner för gott. Var sak har sin tid.
 
Vi ses på Minervino!
 
/Sebastian